Hledaný výraz musí mít více jak 2 znaky.
(na snímku náměstkyně NemHo pro zdravotní péči prim. MUDr. Věra Dostálová a náměstkyně pro ošetřovatelskou péči Mgr. Naděžda Kwašniewská s jednou ze zájemkyň o informace ohledně perspektiv zaměstnání v hodonínské nemocnici).
"Dobře informovaný student udělá vždy lepší rozhodnutí o svojí budoucnosti než neinformovaný. A my bychom rádi, abych těch informovaných bylo co nejvíce," říkají organizátoři z týmu mediků z Olomouce, kteří stojí za pořádáním pracovního veletrhu příležitostí ve zdravotnictví. Jejich hlavní motivací je nabídnout svým spolužákům a dalším studentům ze zdravotnictví možnost zorientovat se na pracovním trhu tak, jako tuto možnost dostávají studenti i v jiných velkých městech.
"Uchazeče nezajímá pouze platové ohodnocení, ale v posledních letech je velice zajímají hlavně informace o možnostech profesního růstu, velikosti úvazku, míry supervize na pracovišti, o pracovním kolektivu, o vyváženosti pracovního a osobního času, a v neposlední řadě záleží také na lokalitě a dostupnosti pracoviště. Tyto informace hrají klíčovou roli při jejich rozhodování o novém zaměstnání. Než by všechny tyto informace jednu po druhé složitě dohledávali na internetu, chtějí je najít na jednom místě a mít možnost je porovnat," vysvětlují medici, proč podobný veletrh pořádají.
A protože si myslíme to samé, rádi se podobné akce, která může přilákat do hodonínské nemocnice mladé nadějné lékaře, účastníme také.
"Zájem byl letos veliký, mladí medici se o práci v Nemocnici TGM skutečně živě zajímali," potvrdila projektová pracovnice NemHo Mgr. Marcela Hájková.
Akce v BEA Centru Olomouc navíc necílila jen na studenty a studentky lékařských fakult, ale také na zdravotnický personál, studenty a studentky Vyšších odborných škol a Středních zdravotních škol.
Místo nespecifické inzerce pracovních míst Veletrh práce ve zdravotnictví umožní propojení s opravdu relevantní cílovou skupinou. Zaměstnavatel může pak vybudovat dlouhodobý vztah se studentem na stážích a praxích – aby se jako absolvent vrátil. Cílená kampaň na sociálních sítích s logy vystavovatelů, tiskoviny distribuované na fakulty a do škol - to vše umožní oslovit marketingově širokou skupinu i mimo den veletrhu.
V několika hodinách na veletrhu dostane pak vystavovatel šanci získat osobní kontakty na velké množství návštěvníků, které poté může využít a oslovit je přímo. Zaměstnavatel zvýší povědomí o své společnosti mezi uchazeči - ať už u stánku, nebo na přednášce.
(Bc. Hana Raiskubová)